_______________________________
Folytasd a koneli óvodát! Legyél Te is KONELI Iskolás
Részletek a weboldalon: www.koneli.hu
Jelentkezni lehet az e-mail cimen koneli.iskola@gmail.com
További információ: 0670/422-24-98
A KONELI oktatási programról, szakmai szemmel
- A gyermekeket és diákokat oktató, nevelő pedagógusoktól is különleges hozzáállást és folyamatos szakmai fejlődést, a pedagógusi továbbképzési programban való előrészvételt követel meg.
- Az iskolamodellben az egyéni képességfejlesztés és kompetencia fejlesztés valódi tehetséggondozással is társul.
- A tananyag elsajátításához szükséges hatásszervezést, a tevékenység és feladatszériákkal segíti elő a program. (Nonverbális kompetencia fejlesztés)
- A projektalapú megközelítés dominál, amely minden esetben az adott korosztály igényeinek és képességeinek megfelelő, modern tanulási eszközök használatával párosul.
- A gyerekek és a modell között megteremtődik a szimbiózis, a legmodernebb tanulási technikák által, így az individuális, kooperatív, és csoportmunkák kerülnek túlsúlyba.
- Az iskolában kiemelt szerep jut a szabadtéri tevékenységeknek, a sokszínű sportéletnek.
- Kultúra ápolása, más kultúrák megismerése.
- Az órák nem az egy órás időkeret szerint, hanem tömbösítve kerülnek megtartásra, mivel ez a sokoldalú, elmélyült és hatékony alkalmazásra vagy felzárkóztatásra a megfelelő.
- A minősítés, az osztályzás során, a teljesítményorientált jelleg erőteljes mérséklését alkalmazzuk.
KONELI ALAPÍTVÁNYI ISKOLA
Legfőbb jellemzők
Iskolarendszerünk alapvető jellemzője a szociális életképesség és a szociomorális normák elsajátítása. A szociális életképesség három, egymást kiegészítő feltétel kialakítását tűzi ki céljául: az élethosszig tartó tanulás megalapozását, felkészítést a munka világára és az egészséges életmódra.
Programunk által a gyerekek sikeres jövőjére nézve a legfontosabb értékeket, a munkára orientált, együttműködésre képes, toleráns személyiséget, az önfejlesztés, önérvényesítés tekintetében pedig az állandó önképzésre motivált, önmaga pozitív adottságait felelősen gondozó, fejlesztő, a változó körülményekhez alkalmazkodni képes, gyakorlatias, készségeket sajátíthatják el.
A szociomorális normák tekintetében pedig az értékteremtő és az értékóvó magatartást, segítőkészséget és fegyelmezettséget ismerik meg és tanulják meg alkalmazni.